Nasza firma dynamicznie się rozwija, wzbogaca swoje portfolio produktowe, dlatego aby zakomunikować zmiany zachodzące w organizacji, w listopadzie ubiegłego roku dokonaliśmy rebrandingu naszego logotypu.
Nowe logo jest uproszczone, przyjazne, nowoczesne. Zastosowany motyw koła, podkreśla bliskie nam wartości: współpracę i współdziałanie.
Pokazuje także kierunek, w jakim dalej chcemy zmierzać.
Naszą misją jest umacnianie pozycji liczącego się dostawcy materiałów opatrunkowych i higienicznych w Polsce poprzez stałe podnoszenie norm jakościowych, dialog z konsumentami oraz partnerską współpracę z naszymi kontrahentami.
Paso-trading to firma z tradycjami, z odwagą patrząca w przyszłość. Naszym celem jest dbanie o zdrowie i podnoszenie jakości życia klientów. Wychodzimy naprzeciw ich potrzebom, dlatego nieustannie poszerzamy ofertę produktową. Ostatnio dołączyły do niej: testy owulacyjne, testy menopauzalne, zestawy plastrów oraz plastry rozgrzewające HOTplast.